Microsoft Office365

 Az Office 365 kipróbálásához kattintson ide!

Microsoft Office 365 szakembereknek és kisvállalatoknak

Használja ki az egyszerűen kezelhető, értékes Microsoft® Office 365 kisvállalatoknak verzió lehetőségeit, amelynek webes alkalmazásaival szinte bárhonnan, majdnem bármely eszközön elérheti az e-mailjeit, dokumentumait, névjegytárait és naptárait. A szolgáltatás egy csomagban kínálja a Microsoft legjobb kommunikációs és együttműködési eszközeinek online verzióit, olyan áron, amelyet a kisvállalatok megengedhetnek maguknak.

Miért az Office 365?

Szinte bárhonnan használható

Mindent elérhet utazás közben is.

  • Funkciógazdag ügyfélhozzáférés a PC és Mac számítógépeken lévő Office-alkalmazásokkal.
  • Dokumentumok megtekintése és szerkesztése Office Web Apps alkalmazásokkal böngészők széles körében (Internet Explorer, Firefox, Safari).
  • E-mailek elérése a legtöbb böngészőben az Outlook Web App segítségével.
  • Levelek, névjegytárak, naptár és SharePoint®-webhelyek elérése mobil eszközökről (pl. Windows® Phone, Nokia, Android, iPhone és BlackBerry).

Webes alkalmazások több böngésző támogatásával

Webes alkalmazások több böngésző támogatásával

Professzionális megjelenés

Mindig egy lépéssel a többiek előtt lehet.

  • Professzionális megjelenésű nyilvános webhelyek egyszerű tervezése.
  • Kommunikáció tartományalapú e-maillel.
  • Kapcsolatteremtés az ügyfelekkel professzionális kommunikációs és együttműködési eszközökkel.
  • Professzionális megjelenésű dokumentumok küldése az ügyfeleknek.

sharepoint

Könnyen használható webes tervezőeszközök 

 

A szolgáltatások áttekintése

Office Web Apps

A dokumentumok könnyű elérése, megtekintése és szerkesztése közvetlenül a webböngészőben.

  • Word-, Excel-, PowerPoint- és OneNote®-dokumentumok megtekintése és egyszerűbb szerkesztési feladatok elvégzése.
  • Excel- és OneNote-dokumentumok valós időben történő közös szerkesztése másokkal

Jobb együttműködés

Dolgozhat másokkal együtt, hatékonyabban.

  • Online értekezletek a munkatársakkal, partnerekkel és ügyfelekkel, hang-, video- és képernyőmegosztás támogatásával.
  • Webhelyek létrehozása a fontos irodai dokumentumok tárolására és a munkatársakkal, partnerekkel és ügyfelekkel való együttműködésre.
  • Saját naptár megosztása a munkatársakkal, partnerekkel és ügyfelekkel.
  • Fontos üzleti információk, például Access-adatbázisok megosztása.
  • Dokumentumok egy időben történő közös szerkesztése a munkatársakkal.

lync

Bemutató online értekezleten, számítógépek közötti hang- és videoátvitellel

Csoportwebhelyek és nyilvános webhelyek

Fontos dokumentumok kezelése és megosztása a SharePoint Online szolgáltatással a csoportok szinkronban tartása érdekében.

  • Egyszerűbb együttműködés a partnerekkel, mert hozzáférhetnek a számukra szükséges üzleti információkhoz.
  • Professzionális megjelenésű nyilvános webhely fenntartása könnyen használható sablonokkal.

Csevegés és online értekezletek

Kapcsolatteremtés a munkatársakkal és az ügyfelekkel szinte bárhonnan a Microsoft Lync™ Online segítségével.

  • Kibővített jelenlétfigyelés, csevegés, hang- és videohívások és online értekezletek.
  • Számítógépek közötti hang- és videohívások és kibővített online értekezletek – hang-, video- és webkonferenciával.

Hozzáférés szinte bárhonnan

E-mailek, naptár és névjegytárak szinkronizálása számítógép, telefon és böngésző között az Exchange Online segítségével.

  • E-mailek, naptár és névjegytárak egyszerű kezelése szinte bárhonnan.
  • Kiemelkedő vírus- és levélszemét elleni védelem.

Árak és licencek

Ár

5,25 EUR felhasználónként, havonta. 

Felhasználók száma

Szervezetek 1–25 felhasználóval (legfeljebb 50 felhasználó).

Licencek

Kizárólag felhasználói előfizetési licencek (USL) vásárolhatók;

Előfizetési feltételek

Havi előfizetéssel, bármikor lemondható külön megszüntetési díj fizetése nélkül.

 



ESET Smart Security és ESET NOD32 Antivírus megoldások

Gyors, megbízható és könnyedén menedzselhető

Proaktív, gyors, könnyen menedzselhető antivírus rendszerek kiváló terméktámogatással és kedvező licencpolitikával – röviden ezt nyújtja az ESET ügyfelei számára.

ThreatSense

A ThreatSense technológia a hagyományos, leíró-adatbázisokon alapuló víruskeresés mellett a mesterséges intelligencia által végzett heurisztikus analíziseket és a valós környezetben elvégzett szimulációkat is magába foglalja. Ennek köszönhetően az ESET termékei proaktív védelmet nyújtanak az úgynevezett nulladik napi támadások nagy része ellen.

Ezt az intelligens védelmet még tökéletesebbé teszi a ThreatSense.NET rendszer, mely az elsők között használta ki a közösségek erejét a vírusvédelemben. A rendszer alapját az ESET által naponta átvizsgált több millió e-mail, valamint a felhasználóktól beérkező gyanús fájlminták adják, melyek elemzésének eredményét a cég azonnal be tudja építeni vírusdefiníciós adatbázisaiba.

Az ESET keresőmotorja mindemellett kiemelkedően gyors vírusvédelmi megoldást biztosít, legyen szó akár a szerverek, akár a munkaállomások védelméről, és nem terheli le a vállalati hálózatokat sem. 

ESET

Könnyedén menedzselhető a teljes rendszer

Az ESET Remote Administrator egyszerűvé teszi a kiterjedt – akár több tízezres – vállalati hálózatok menedzselését. A termékek központi konfigurálása csökkenti a költségeket, míg a védelem nélküli munkaállomások felderítésének lehetősége eltünteti a biztonsági réseket. Az ESET termékei így kiváló vírusvédelmi megoldást nyújtanak mind a kis- és közép-, mind pedig a nagyvállalatok számára.


Ügyfélbarát licencpolitika

Mindezek mellett az ESET kedvező licencpolitikát biztosít: amennyiben felhasználónk érvényes licenccel rendelkezik, és a megvásárolt szoftverből új verzió jelenik meg, arra bármikor díjmentesen áttérhet.

Egyedülálló támogatás

Végül, de nem utolsósorban az ESET termékeihez Magyarországon az e-mailes és telefonos terméktámogatás mellett Magyarországon egyedülálló módon távirányításos támogatást is biztosítunk, ami lehetővé teszi, hogy szinte azonnal reagáljunk a felmerülő kérdésekre. A távirányítás segítségével az esetlegesen bekövetkező fertőzések túlnyomó része adatvesztés nélkül eltávolítható.

Home Edition licencek

Az ESET NOD32 Antivirus és az ESET Smart Security otthoni és kis céges környezetbe szánt verziói a Home Edition licencek. Négy számítógépig kizárólag Home Edition licenc rendelhető.

Business Edition licencek

  • Az ESET NOD32 Antivirus és az ESET Smart Security céges, illetve nagyvállalati környezetbe szánt verziói a Business Edition termékek. Az ezekhez tartozó licenctípus négy számítógépnél nagyobb hálózatok, illetve szerverek esetében alkalmazható. A Business Edition licencek nem csupán a munkaállomások, de a szerverek védelméről is gondoskodnak (ESET File Security Linux/BSD/Solaris rendszerekre, ESET NOD32 Antivirus Microsoft szerverekre).
  • Az e-mail szerverek és az átjárók védelmét az ESET e-mail szerverekre kifejlesztett szoftverei és az ESET Gateway Security biztosítják. Ezek eltérnek az ESET NOD32 Antivirus és ESET Smart Security programoktól, és licencüket külön kell megvásárolni.
  • A Business Edition licenc az ESET termékek központi adminisztrációjára szolgáló ESET Remote Administrator szoftvert is tartalmazza, amely segítségével a teljes számítógépes hálózat egyetlen központi helyről menedzselhető.
  • Business Edition konstrukció esetén a telepített operációs rendszerek száma határozza meg a licencszámot.
  • Az ESET Mobile Security az ESET Smart Security Business Edition illetve ESET NOD32 Antivirus Business Edition tulajdonosok számára a megvásárolt licencmennyiség erejéig 50% kedvezménnyel érhető el.

Árak:

ESET NOD32 Antivirus otthoni verzió: 11 192Ft+ÁFA / számítógép / 1 év

ESET Smart Security otthoni verzió: 13 592Ft+ÁFA / számítógép / 1 év

ESET NOD32 Antivírus üzleti verzió: 54 950Ft+ÁFA / 5 db számítógép / 1év

ESET Smart Security üzleti verzió: 66 000Ft+ÁFA / 5 db számítógép / 1 év

10 licenc felett, vagy 2-3 éves előfizetési időtartam esetén kérje egyedi ajánlatunkat a kapcsolat menüponton keresztül, melyet hamarosan eljuttatunk Önhöz.

Windows Intune

Mobil dolgozók, távmunkások, különbözõ operációs rendszerrel mûködõ laptopok... – hogyan gondoskodhat felügyeletükrõl, a legújabb szoftverfrissítések telepítésérõl és a kártevõkkel szembeni védelemrõl is?

A Windows Intune olyan átfogó és egyszerûen megvásárolható megoldást kínál, amely magában foglalja a számítógépek felügyeletét és kártevõkkel szembeni védelmét, a Windows-verziófrissítéseket és még sok minden mást. A Windows Intune egy központi webes konzol és Windows gondoskodik a számítógépek távfelügyeletérõl és védelmérõl. Mindez azt jelenti, hogy a felhasználók – bárhol is legyenek – maximális hatékonysággal dolgozhatnak számítógépeikkel.

Windows Intune konzol

Az infrastruktúra üzemeltetésérõl és felügyeletérõl a Microsoft gondoskodik, így Önnek nem kell kiszolgálók telepítésével vagy karbantartásával törõdnie. Mindaddig, amíg elõfizetése aktív,automatikusan hozzájut a frissítésekhez, az egyszerû, havi díjfizetésnek köszönhetõen pedig elõre tervezheti havi kiadásait. A Windows Intune révén csekély befektetéssel nagyot léphet elõre a technológia terén:

• Gondoskodhat munkatársai biztonságosabb számítógépes környezetérõl.

• Valódi mobilitást biztosíthat – kevesebb kockázattal.

• Jelentõsen növelheti a dolgozók és az informatikusok hatékonyságát.

Mitõl egyedi a Windows Intune megoldás?

A központi webes konzol használatával gyakorlatilag az összes dolgozó számítógépének felügyeletérõl és védelmérõl gondoskodhat a felhõn keresztül, függetlenül attól, hogy a felhasználók otthon, egy távoli irodában vagy út közben dolgoznak-e. Ehhez mindössze internetkapcsolatra és a felügyelni kívánt számítógépeken a Windows Intune-ügyfélprogram telepítésére van szükség. A Windows Intune elõfizetés a Windows 7 Enterprise rendszerre való frissítési jogosultságot is tartalmazza, így cége számítógépein egységesen a Windows legújabb verzióját használhatja a legkorszerûbb biztonsági funkciókkal és egyszerûbb felügyeleti lehetõségekkel. A Windows Intune pénzügyi felelõsséggel garantált 99,9 százalékos rendelkezésre állása, valamint az éjjel-nappal elérhetõ élvonalbeli támogatás révén biztos lehet abban, hogy a szolgáltatásra bármikor számíthat.

Használhatja a vállalat összes számítógépének felügyeletéhez és védelméhez, de akkor is, ha csak a nehezen elérhetõ – tartományhoz nem csatlakozó, illetve külsõ helyszínen vagy egy újonnan felvásárolt cégnél használt –számítógépekrõl kíván gondoskodni. Az egyéni értesítések segítségével figyelmeztetést kaphat a felmerülõ problémákról, az újraindítás kényszerítésével és ellenõrzések indításával szorosabban felügyelheti a távoli számítógépeket,valamint saját jelentéseket is készíthet.

Lehetõsége van arra is, hogy a Microsofttól és más gyártóktól származó legtöbb szoftvert központilag telepítse a távoli gépeken, valamint nyilvántartsa a szoftverlicenceket és a hardverállományt. A Windows Intune megoldást a cég informatikusai is egyszerûen használhatják.

A Windows Intune központi végpontvédelme segítségével hatékonyan védekezhet a legújabb fenyegetésekkel szemben.Központilag kezelheti a Microsoft-szoftverek frissítéseinek és szervizcsomagjainak telepítését az összes – vagy csak a kijelölt – számítógépeken, fokozva ezzel a számítógépek biztonságát. Egyszerûen beállítható értesítéseket kaphat a frissítésekrõl, a veszélyforrásokról és a hálózathoz nem csatlakozó számítógépekrõl, így megelõzõ jelleggel azonosíthatja és megoldhatja a problémákat.

Az összes számítógépen központilag kezelheti a frissítési, tûzfal- és végpontvédelmi beállításokat – beleértve még a vállalati hálózaton kívüli távoli számítógépeket is.

A Windows 7 Enterprise rendszer BitLocker az adatok védelmérõl. A felhõn keresztül a legtöbb Microsoft szoftvert – például a Microsoft Office 2010 rendszert – és számos más gyártótól származó alkalmazást is telepíthet a számítógépeken, bárhol is legyenek éppen. Távolról is elvégezheti a kártevõk igény szerinti ellenõrzését, a számítógépek újraindítását vagy a kártevõ-definíciók frissítését. A távsegítség-funkció révén a felhasználók tartózkodási helyétõl függetlenül segédkezhet a számítógépekkel kapcsolatos sürgõs problémák megoldásában.

A cég mobil dolgozói számára biztosíthatja a Windows 7 Enterprise rendszer sebességét, megbízhatóságát és jó reakcióidejét, valamint a mobilitás terén történt fejlesztéseket, így a hálózati kapcsolatok gyorsabb és egyszerûbb kezelését és a hibaelhárítási útmutatókat.

A Windows Intune segítségével könnyebben nyomon követheti cége hardvereit és szoftvereit az eszközök és a licencek hatékonyabb kezelése és a licencfeltételek betartása érdekében.Jelentéseket készíthet a frissítésekrõl, a szoftverekrõl, a hardverekrõl és a licencekrõl, majd az adatokat a Microsoft Excel programba importálhatja további elemzések céljából.

A Windows 7 Enterprise rendszer a munkatársak számára számos hatékonyságnövelõ újdonságot – köztük fejlettebb, intuitív kezelõfelületet és speciális keresési funkciókat – biztosít, míg cége informatikusainak kevesebb számítógép-konfigurációt kell kezelniük. Inkább egy régebbi operációs rendszert használna? Cége számítógépes környezetét a kívánt Windows platformmal egységesítheti – legyen az a Windows 7 Enterprise, a Windows Vista vagy akár a Windows XP. Jogosulttá válik a Windows késõbbi verzióira való frissítésre is, így nem kell többé aggódnia a frissítési licencek megvásárlása miatt.