Az Office 365 kipróbálásához kattintson ide!
Microsoft Office 365 szakembereknek és kisvállalatoknak Használja ki az egyszerűen kezelhető, értékes Microsoft® Office 365 kisvállalatoknak verzió lehetőségeit, amelynek webes alkalmazásaival szinte bárhonnan, majdnem bármely eszközön elérheti az e-mailjeit, dokumentumait, névjegytárait és naptárait. A szolgáltatás egy csomagban kínálja a Microsoft legjobb kommunikációs és együttműködési eszközeinek online verzióit, olyan áron, amelyet a kisvállalatok megengedhetnek maguknak. Miért az Office 365? Szinte bárhonnan használható Mindent elérhet utazás közben is.
Webes alkalmazások több böngésző támogatásával Professzionális megjelenésMindig egy lépéssel a többiek előtt lehet.
Könnyen használható webes tervezőeszközök
A szolgáltatások áttekintése Office Web Apps A dokumentumok könnyű elérése, megtekintése és szerkesztése közvetlenül a webböngészőben.
|
Jobb együttműködés Dolgozhat másokkal együtt, hatékonyabban.
Bemutató online értekezleten, számítógépek közötti hang- és videoátvitellel Csoportwebhelyek és nyilvános webhelyek Fontos dokumentumok kezelése és megosztása a SharePoint Online szolgáltatással a csoportok szinkronban tartása érdekében.
Csevegés és online értekezletek Kapcsolatteremtés a munkatársakkal és az ügyfelekkel szinte bárhonnan a Microsoft Lync™ Online segítségével.
Hozzáférés szinte bárhonnan E-mailek, naptár és névjegytárak szinkronizálása számítógép, telefon és böngésző között az Exchange Online segítségével.
|
Proaktív, gyors, könnyen menedzselhető antivírus rendszerek kiváló terméktámogatással és kedvező licencpolitikával – röviden ezt nyújtja az ESET ügyfelei számára.
A ThreatSense technológia a hagyományos, leíró-adatbázisokon alapuló víruskeresés mellett a mesterséges intelligencia által végzett heurisztikus analíziseket és a valós környezetben elvégzett szimulációkat is magába foglalja. Ennek köszönhetően az ESET termékei proaktív védelmet nyújtanak az úgynevezett nulladik napi támadások nagy része ellen.
Ezt az intelligens védelmet még tökéletesebbé teszi a ThreatSense.NET rendszer, mely az elsők között használta ki a közösségek erejét a vírusvédelemben. A rendszer alapját az ESET által naponta átvizsgált több millió e-mail, valamint a felhasználóktól beérkező gyanús fájlminták adják, melyek elemzésének eredményét a cég azonnal be tudja építeni vírusdefiníciós adatbázisaiba.
Az ESET keresőmotorja mindemellett kiemelkedően gyors vírusvédelmi megoldást biztosít, legyen szó akár a szerverek, akár a munkaállomások védelméről, és nem terheli le a vállalati hálózatokat sem.
Az ESET Remote Administrator egyszerűvé teszi a kiterjedt – akár több tízezres – vállalati hálózatok menedzselését. A termékek központi konfigurálása csökkenti a költségeket, míg a védelem nélküli munkaállomások felderítésének lehetősége eltünteti a biztonsági réseket. Az ESET termékei így kiváló vírusvédelmi megoldást nyújtanak mind a kis- és közép-, mind pedig a nagyvállalatok számára.
Mindezek mellett az ESET kedvező licencpolitikát biztosít: amennyiben felhasználónk érvényes licenccel rendelkezik, és a megvásárolt szoftverből új verzió jelenik meg, arra bármikor díjmentesen áttérhet.
Végül, de nem utolsósorban az ESET termékeihez Magyarországon az e-mailes és telefonos terméktámogatás mellett Magyarországon egyedülálló módon távirányításos támogatást is biztosítunk, ami lehetővé teszi, hogy szinte azonnal reagáljunk a felmerülő kérdésekre. A távirányítás segítségével az esetlegesen bekövetkező fertőzések túlnyomó része adatvesztés nélkül eltávolítható.
Az ESET NOD32 Antivirus és az ESET Smart Security otthoni és kis céges környezetbe szánt verziói a Home Edition licencek. Négy számítógépig kizárólag Home Edition licenc rendelhető.
ESET NOD32 Antivirus otthoni verzió: 11 192Ft+ÁFA / számítógép / 1 év
ESET Smart Security otthoni verzió: 13 592Ft+ÁFA / számítógép / 1 év
ESET NOD32 Antivírus üzleti verzió: 54 950Ft+ÁFA / 5 db számítógép / 1év
ESET Smart Security üzleti verzió: 66 000Ft+ÁFA / 5 db számítógép / 1 év
10 licenc felett, vagy 2-3 éves előfizetési időtartam esetén kérje egyedi ajánlatunkat a kapcsolat menüponton keresztül, melyet hamarosan eljuttatunk Önhöz.
Mobil dolgozók, távmunkások, különbözõ operációs rendszerrel mûködõ laptopok... – hogyan gondoskodhat felügyeletükrõl, a legújabb szoftverfrissítések telepítésérõl és a kártevõkkel szembeni védelemrõl is?
A Windows Intune olyan átfogó és egyszerûen megvásárolható megoldást kínál, amely magában foglalja a számítógépek felügyeletét és kártevõkkel szembeni védelmét, a Windows-verziófrissítéseket és még sok minden mást. A Windows Intune egy központi webes konzol és Windows gondoskodik a számítógépek távfelügyeletérõl és védelmérõl. Mindez azt jelenti, hogy a felhasználók – bárhol is legyenek – maximális hatékonysággal dolgozhatnak számítógépeikkel.
Az infrastruktúra üzemeltetésérõl és felügyeletérõl a Microsoft gondoskodik, így Önnek nem kell kiszolgálók telepítésével vagy karbantartásával törõdnie. Mindaddig, amíg elõfizetése aktív,automatikusan hozzájut a frissítésekhez, az egyszerû, havi díjfizetésnek köszönhetõen pedig elõre tervezheti havi kiadásait. A Windows Intune révén csekély befektetéssel nagyot léphet elõre a technológia terén:
• Gondoskodhat munkatársai biztonságosabb számítógépes környezetérõl.
• Valódi mobilitást biztosíthat – kevesebb kockázattal.
• Jelentõsen növelheti a dolgozók és az informatikusok hatékonyságát.
Mitõl egyedi a Windows Intune megoldás?
A központi webes konzol használatával gyakorlatilag az összes dolgozó számítógépének felügyeletérõl és védelmérõl gondoskodhat a felhõn keresztül, függetlenül attól, hogy a felhasználók otthon, egy távoli irodában vagy út közben dolgoznak-e. Ehhez mindössze internetkapcsolatra és a felügyelni kívánt számítógépeken a Windows Intune-ügyfélprogram telepítésére van szükség. A Windows Intune elõfizetés a Windows 7 Enterprise rendszerre való frissítési jogosultságot is tartalmazza, így cége számítógépein egységesen a Windows legújabb verzióját használhatja a legkorszerûbb biztonsági funkciókkal és egyszerûbb felügyeleti lehetõségekkel. A Windows Intune pénzügyi felelõsséggel garantált 99,9 százalékos rendelkezésre állása, valamint az éjjel-nappal elérhetõ élvonalbeli támogatás révén biztos lehet abban, hogy a szolgáltatásra bármikor számíthat.
Használhatja a vállalat összes számítógépének felügyeletéhez és védelméhez, de akkor is, ha csak a nehezen elérhetõ – tartományhoz nem csatlakozó, illetve külsõ helyszínen vagy egy újonnan felvásárolt cégnél használt –számítógépekrõl kíván gondoskodni. Az egyéni értesítések segítségével figyelmeztetést kaphat a felmerülõ problémákról, az újraindítás kényszerítésével és ellenõrzések indításával szorosabban felügyelheti a távoli számítógépeket,valamint saját jelentéseket is készíthet.
Lehetõsége van arra is, hogy a Microsofttól és más gyártóktól származó legtöbb szoftvert központilag telepítse a távoli gépeken, valamint nyilvántartsa a szoftverlicenceket és a hardverállományt. A Windows Intune megoldást a cég informatikusai is egyszerûen használhatják.
A Windows Intune központi végpontvédelme segítségével hatékonyan védekezhet a legújabb fenyegetésekkel szemben.Központilag kezelheti a Microsoft-szoftverek frissítéseinek és szervizcsomagjainak telepítését az összes – vagy csak a kijelölt – számítógépeken, fokozva ezzel a számítógépek biztonságát. Egyszerûen beállítható értesítéseket kaphat a frissítésekrõl, a veszélyforrásokról és a hálózathoz nem csatlakozó számítógépekrõl, így megelõzõ jelleggel azonosíthatja és megoldhatja a problémákat.
Az összes számítógépen központilag kezelheti a frissítési, tûzfal- és végpontvédelmi beállításokat – beleértve még a vállalati hálózaton kívüli távoli számítógépeket is.
A Windows 7 Enterprise rendszer BitLocker az adatok védelmérõl. A felhõn keresztül a legtöbb Microsoft szoftvert – például a Microsoft Office 2010 rendszert – és számos más gyártótól származó alkalmazást is telepíthet a számítógépeken, bárhol is legyenek éppen. Távolról is elvégezheti a kártevõk igény szerinti ellenõrzését, a számítógépek újraindítását vagy a kártevõ-definíciók frissítését. A távsegítség-funkció révén a felhasználók tartózkodási helyétõl függetlenül segédkezhet a számítógépekkel kapcsolatos sürgõs problémák megoldásában.
A cég mobil dolgozói számára biztosíthatja a Windows 7 Enterprise rendszer sebességét, megbízhatóságát és jó reakcióidejét, valamint a mobilitás terén történt fejlesztéseket, így a hálózati kapcsolatok gyorsabb és egyszerûbb kezelését és a hibaelhárítási útmutatókat.
A Windows Intune segítségével könnyebben nyomon követheti cége hardvereit és szoftvereit az eszközök és a licencek hatékonyabb kezelése és a licencfeltételek betartása érdekében.Jelentéseket készíthet a frissítésekrõl, a szoftverekrõl, a hardverekrõl és a licencekrõl, majd az adatokat a Microsoft Excel programba importálhatja további elemzések céljából.
A Windows 7 Enterprise rendszer a munkatársak számára számos hatékonyságnövelõ újdonságot – köztük fejlettebb, intuitív kezelõfelületet és speciális keresési funkciókat – biztosít, míg cége informatikusainak kevesebb számítógép-konfigurációt kell kezelniük. Inkább egy régebbi operációs rendszert használna? Cége számítógépes környezetét a kívánt Windows platformmal egységesítheti – legyen az a Windows 7 Enterprise, a Windows Vista vagy akár a Windows XP. Jogosulttá válik a Windows késõbbi verzióira való frissítésre is, így nem kell többé aggódnia a frissítési licencek megvásárlása miatt.