Microsoft Office 365 szakembereknek és kisvállalatoknak
Használja ki az egyszerűen kezelhető, értékes Microsoft® Office 365 kisvállalatoknak verzió lehetőségeit, amelynek webes alkalmazásaival szinte bárhonnan, majdnem bármely eszközön elérheti az e-mailjeit, dokumentumait, névjegytárait és naptárait. A szolgáltatás egy csomagban kínálja a Microsoft legjobb kommunikációs és együttműködési eszközeinek online verzióit, olyan áron, amelyet a kisvállalatok megengedhetnek maguknak.
Miért az Office 365?
Szinte bárhonnan használható
Mindent elérhet utazás közben is.
- Funkciógazdag ügyfélhozzáférés a PC és Mac számítógépeken lévő Office-alkalmazásokkal.
- Dokumentumok megtekintése és szerkesztése Office Web Apps alkalmazásokkal böngészők széles körében (Internet Explorer, Firefox, Safari).
- E-mailek elérése a legtöbb böngészőben az Outlook Web App segítségével.
- Levelek, névjegytárak, naptár és SharePoint®-webhelyek elérése mobil eszközökről (pl. Windows® Phone, Nokia, Android, iPhone és BlackBerry).
Webes alkalmazások több böngésző támogatásával
Professzionális megjelenés
Mindig egy lépéssel a többiek előtt lehet.
- Professzionális megjelenésű nyilvános webhelyek egyszerű tervezése.
- Kommunikáció tartományalapú e-maillel.
- Kapcsolatteremtés az ügyfelekkel professzionális kommunikációs és együttműködési eszközökkel.
- Professzionális megjelenésű dokumentumok küldése az ügyfeleknek.
Könnyen használható webes tervezőeszközök
A szolgáltatások áttekintése
Office Web Apps
A dokumentumok könnyű elérése, megtekintése és szerkesztése közvetlenül a webböngészőben.
- Word-, Excel-, PowerPoint- és OneNote®-dokumentumok megtekintése és egyszerűbb szerkesztési feladatok elvégzése.
- Excel- és OneNote-dokumentumok valós időben történő közös szerkesztése másokkal
|
Jobb együttműködés
Dolgozhat másokkal együtt, hatékonyabban.
- Online értekezletek a munkatársakkal, partnerekkel és ügyfelekkel, hang-, video- és képernyőmegosztás támogatásával.
- Webhelyek létrehozása a fontos irodai dokumentumok tárolására és a munkatársakkal, partnerekkel és ügyfelekkel való együttműködésre.
- Saját naptár megosztása a munkatársakkal, partnerekkel és ügyfelekkel.
- Fontos üzleti információk, például Access-adatbázisok megosztása.
- Dokumentumok egy időben történő közös szerkesztése a munkatársakkal.
Bemutató online értekezleten, számítógépek közötti hang- és videoátvitellel
Csoportwebhelyek és nyilvános webhelyek
Fontos dokumentumok kezelése és megosztása a SharePoint Online szolgáltatással a csoportok szinkronban tartása érdekében.
- Egyszerűbb együttműködés a partnerekkel, mert hozzáférhetnek a számukra szükséges üzleti információkhoz.
- Professzionális megjelenésű nyilvános webhely fenntartása könnyen használható sablonokkal.
Csevegés és online értekezletek
Kapcsolatteremtés a munkatársakkal és az ügyfelekkel szinte bárhonnan a Microsoft Lync™ Online segítségével.
- Kibővített jelenlétfigyelés, csevegés, hang- és videohívások és online értekezletek.
- Számítógépek közötti hang- és videohívások és kibővített online értekezletek – hang-, video- és webkonferenciával.
Hozzáférés szinte bárhonnan
E-mailek, naptár és névjegytárak szinkronizálása számítógép, telefon és böngésző között az Exchange Online segítségével.
- E-mailek, naptár és névjegytárak egyszerű kezelése szinte bárhonnan.
- Kiemelkedő vírus- és levélszemét elleni védelem.
Árak és licencek
|
Ár
|
5,25 EUR felhasználónként, havonta.
|
Felhasználók száma
|
Szervezetek 1–25 felhasználóval (legfeljebb 50 felhasználó).
|
Licencek
|
Kizárólag felhasználói előfizetési licencek (USL) vásárolhatók;
|
Előfizetési feltételek
|
Havi előfizetéssel, bármikor lemondható külön megszüntetési díj fizetése nélkül.
|
|