Office365

 Az Office 365 kipróbálásához kattintson ide!

Microsoft Office 365 szakembereknek és kisvállalatoknak

Használja ki az egyszerűen kezelhető, értékes Microsoft® Office 365 kisvállalatoknak verzió lehetőségeit, amelynek webes alkalmazásaival szinte bárhonnan, majdnem bármely eszközön elérheti az e-mailjeit, dokumentumait, névjegytárait és naptárait. A szolgáltatás egy csomagban kínálja a Microsoft legjobb kommunikációs és együttműködési eszközeinek online verzióit, olyan áron, amelyet a kisvállalatok megengedhetnek maguknak.

Miért az Office 365?

Szinte bárhonnan használható

Mindent elérhet utazás közben is.

  • Funkciógazdag ügyfélhozzáférés a PC és Mac számítógépeken lévő Office-alkalmazásokkal.
  • Dokumentumok megtekintése és szerkesztése Office Web Apps alkalmazásokkal böngészők széles körében (Internet Explorer, Firefox, Safari).
  • E-mailek elérése a legtöbb böngészőben az Outlook Web App segítségével.
  • Levelek, névjegytárak, naptár és SharePoint®-webhelyek elérése mobil eszközökről (pl. Windows® Phone, Nokia, Android, iPhone és BlackBerry).

Webes alkalmazások több böngésző támogatásával

Webes alkalmazások több böngésző támogatásával

Professzionális megjelenés

Mindig egy lépéssel a többiek előtt lehet.

  • Professzionális megjelenésű nyilvános webhelyek egyszerű tervezése.
  • Kommunikáció tartományalapú e-maillel.
  • Kapcsolatteremtés az ügyfelekkel professzionális kommunikációs és együttműködési eszközökkel.
  • Professzionális megjelenésű dokumentumok küldése az ügyfeleknek.

sharepoint

Könnyen használható webes tervezőeszközök 

 

A szolgáltatások áttekintése

Office Web Apps

A dokumentumok könnyű elérése, megtekintése és szerkesztése közvetlenül a webböngészőben.

  • Word-, Excel-, PowerPoint- és OneNote®-dokumentumok megtekintése és egyszerűbb szerkesztési feladatok elvégzése.
  • Excel- és OneNote-dokumentumok valós időben történő közös szerkesztése másokkal

Jobb együttműködés

Dolgozhat másokkal együtt, hatékonyabban.

  • Online értekezletek a munkatársakkal, partnerekkel és ügyfelekkel, hang-, video- és képernyőmegosztás támogatásával.
  • Webhelyek létrehozása a fontos irodai dokumentumok tárolására és a munkatársakkal, partnerekkel és ügyfelekkel való együttműködésre.
  • Saját naptár megosztása a munkatársakkal, partnerekkel és ügyfelekkel.
  • Fontos üzleti információk, például Access-adatbázisok megosztása.
  • Dokumentumok egy időben történő közös szerkesztése a munkatársakkal.

lync

Bemutató online értekezleten, számítógépek közötti hang- és videoátvitellel

Csoportwebhelyek és nyilvános webhelyek

Fontos dokumentumok kezelése és megosztása a SharePoint Online szolgáltatással a csoportok szinkronban tartása érdekében.

  • Egyszerűbb együttműködés a partnerekkel, mert hozzáférhetnek a számukra szükséges üzleti információkhoz.
  • Professzionális megjelenésű nyilvános webhely fenntartása könnyen használható sablonokkal.

Csevegés és online értekezletek

Kapcsolatteremtés a munkatársakkal és az ügyfelekkel szinte bárhonnan a Microsoft Lync™ Online segítségével.

  • Kibővített jelenlétfigyelés, csevegés, hang- és videohívások és online értekezletek.
  • Számítógépek közötti hang- és videohívások és kibővített online értekezletek – hang-, video- és webkonferenciával.

Hozzáférés szinte bárhonnan

E-mailek, naptár és névjegytárak szinkronizálása számítógép, telefon és böngésző között az Exchange Online segítségével.

  • E-mailek, naptár és névjegytárak egyszerű kezelése szinte bárhonnan.
  • Kiemelkedő vírus- és levélszemét elleni védelem.

Árak és licencek

Ár

5,25 EUR felhasználónként, havonta. 

Felhasználók száma

Szervezetek 1–25 felhasználóval (legfeljebb 50 felhasználó).

Licencek

Kizárólag felhasználói előfizetési licencek (USL) vásárolhatók;

Előfizetési feltételek

Havi előfizetéssel, bármikor lemondható külön megszüntetési díj fizetése nélkül.